VITAMIN KANAK-KANAK

April 03, 2019

Bismillah.

Ini Realiti hidup zaman sekarang.

Zaman sekarang ni,life kita macam tersangatlah busy,hectic,terkejar sana-sini.Mak ayah Millenium katanya😂ke Mak ayah Hipster erk😂😂Terlampau busy kejar itu dan ini utk secure kan masa depan anak-anak kita.Yelah,kita nak anak-anak kita dapat yang terbaik juga untuk masa depan diorg kan?Tapi tu la,kadang-kadang busy sangat sampai kita terlupa nak jaga kesihatan diri sendiri apatah lagi anak-anak.Bukan kita sengaja pun.Terlupa.

Sama la dengan Kekyue pun.Ada masa terlupa jugak.Tapi yelah,Ada masa,pemakanan anak-anak kita tak menentu.Kita sendiri kadang tak pasti lengkap ke tak khasiat yang anak-anak kita perlukan dalam 1 PINGGAN tu untuk pastikan dia membesar dengan sihat dan cerdas dan juga untuk pastikan badan dia mampu build up PERISAI IMUNITI yang bagus utk lawan jangkitan kuman dan bakteria setiap hari? Kann?

Kita kena cari bantuan.Add on Multivitamin utk bantu anak-anak kita menampung mana-mana kekurangan vitamin yang terjadi dalam masa sehari tu.Yelah, kita usaha kan coz kalau anak-anak kita jatuh sakit,kita juga yang akan EXTRA SUSAH HATI kan?kita perlu buat sesuatu juga kan coz dah jadi tugas dan amanat untuk kita besarkan anak-anak sehabis baik,betul tak?

So,ni kekyue kenalkan dengan satu multivitamin untuk kanak-kanak dari shaklee.Satu botol vitamin ni mengandungi pelbagai vitamin penting yang diperlukan oleh anak-anak kita.Inshaallah 1 Botol KHASIAT LENGKAP utk TUMBESARAN SIHAT ANAK-ANAK kita.

VITALEA CHEWABLE SHAKLEE

Nak Order? contact je kekyue ok? - WHATSAPP 011-2112 1422

Love, 
Kekyu Jeff | 011-2112 1422 (WA)
Shaklee Mentor Business Since 2012

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images