Simptom dan gejala penyakit hati [Liver Problem]

October 06, 2018

Hi Beautiful peeps!
Sedihnya lahai bila kekyue tgk kat google search kekyue jumpa semua nie..
ubat hati bengkak
ubat hati rosak
ubat hati berlemak
suplemen hati
suplemen hati terbaik
suplemen untuk hati
suplemen untuk hati berlemak
suplemen hati murah
tonik hati


Melihat dan membaca semua keyword yang relate dengan masalah hati ni pun kekyue dah rasa kesian.Huhu.Yelah,bila hati bermasalah sememangnya kita patut risau.Apa taknya, hati ni kan antara organ terpenting dalam badan kita. 

Hati ni dah macam "filter/penapis"untuk tubuh badan kita.Menapis segala pencemaran/toksin yang masuk dalam badan kita.Bayangkanlah kalau penapis tu rosak apa yang jadi?Analogi mudahnya camni la... Tengok kat akuarium tu..kalau filter air akuarium tu tak dibersihkan ataupun rosak,for sure air dalam akuarium tu akan berkeladak dan kotor kan?dan akhirnya ikan di dalam akuarium tu mati.

Thats why la,kita kena jaga diri kita baik-baik.Kena faham dan ingat apa yang boleh menyebabkan hati kita bermasalah sebelum jadi kan?

Penyebab Penyakit Hati / Liver Problem


Okay, ni antara penyebab masalah hati/penyakit hati. Antaranya :
  • Penggambilan alkohol
  • Penggambilan ubat-ubatan secara berpanjangan (others)
  • Hepatitis B & C Virus
  • Tidak diketahui (unknown)
Bab unknown tu kan,agak scary jugak kan?Tak dapat dikenalpasti apa penyebab pada masalah hati tu.As for kekyue,maybe juga relates dengan pemakanan kita,pencemaran all those things kan?

Simptom dan gejala penyakit hati 

  1. Demam berpanjangan
  2. Mudah letih
  3. Sakit kepala
  4. Hilang selera makan
  5. Berat badan turun secara mendadak
  6. Warna urine kelihatan gelap
  7. Mata dan kulit kelihatan kekuningan
  8. Najis berwarna pucat
  9. Kerap sakit perut
Apa yang Shaklee boleh bantu untuk meningkatkan tahap kesihatan hati anda?
Okay ni set vitamin hati/suplemen hati rosak ataupun suplemen hati berlemak yang kerapkali kekyue suggest untuk clients kekyue.Alhamdulilah setakat ni semua clients kekyue menunjukkan kesan yang sangat positif.Tapi bukanlah semata-mata bergantung dengan suplemen untuk hati ni semata-mata,tapi yang paling penting dengan ubatan yang telah doktor berikan dan juga tips menjaga kesihatan hati dan tips gaya hidup sihat yang kekyue kongsikan dengan semua pelanggan kekyue. 

Kekyue bukan semata-mata menjual dan terus tinggal camtu je tau.Kekyue akan jaga pelanggan kekyue hinggalah pelanggan kekyue mendapat keputusan yang lebih baik,inshaallah.Setiap pembelian produk shaklee dengan kekyue memang berserta dengan konsultasi secara berpanjangan.Inshaallah.

Inshaallah next entry kekyue akan share secara detail fungsi setiap vitamin yang kekyue cadangkan dalam set hati sihat tu dan yang paling best kekyue akan share result laporan kesihatan sebelum dan selepas salah seorang pesakit hati yang deal dengan kekyue.

Alhamdulillah laporan tersebut menunjukkan kesan yang sangat positif selepas mengamalkan set vitamin ni selama sebulan.I will share in the Next Entry yaaa... stay tune!

Love,
Kekyue Jeff.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images