UBAT KURUS

December 27, 2018

Hi beautiful frens!

Tudiaaaa...ramai dok carik ubat kurus, ubat kuruskan badan,ubat kuruskan badan tanpa bersenam dan berdiet,haa..macam-macam yang dok carik suplemen untuk turunkan berat badan kan?
Tapi korang tau tak, nak ambil suplemen apa-apa untuk turunkan berat badan korang perlu pastikan usus korang bersih dan sihat at the first place tau!!Coz kalau usus sihat,baru suplemen ke vitamin ke apa ke mampu menyerap secara optimum dalam badan korang.

Setiap hari usus kita kotor disebabkan tinggalan makanan yang tak terhadam dengan baik tu dan benda tu la akan bertukar menjadi toksin.Then,the scary thing is toksin tu akan masuk ke dalam saluran darah dan dibawa ke seluruh badan kita, my owh my!takut kan?tu yang macam-macam la penyakit zaman sekarang tu kan?

So, kita perlu cuci usus kita at least 2-3 kali seminggu.Boleh cuci usus secara semulajadi dengan menggunakan Herblax Shaklee ni.

Ni memang cara semulajadi untuk membersihkan usus kita.Herblax ni memang membantu sangat untuk menggerakkan usus kita secara semulajadi untuk mengeluarkan najis-najis yang tersekat selama ni kat dalam tu.Ni memang ramuan semulajadi.


Nak tengok testimoni?ok ni ha....

TESTIMONI 1


TESTIMONI 2


TESTIMONI 3
Ada banyakkk lagi testimoni tau,kang panjang berjela pulak posting kekyue ni kan kalau nak letak semua dalam post ni,hihi.

So, kalau kalian berminat boleh contact kekyue ye.Kekyue akan guide korang all the way,dun wory.

Kalau nak order,boleh whatsapp kekyue ye.

Kekyu Jeff | 011-2112 1422 (WA)

Love, 

Kekyu Jeff | 011-2112 1422 (WA)
Shaklee Mentor Business Since 2012

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images